وبلاگ نویس موفق
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

موضوعات مورد علاقه مردم
بیشتر وبلاگهای موفق ، در مورد موضوعاتی که مورد علاقه مردم می باشند ، مطلب می نویسند. اگر وبلاگ شما حاوی آن مطالب باشد ، بازدید کنندگان به مطالعه ی آن مطالب علاقه مند خواهند بود،مثلا بیشتر چیز هایی که ایرانی ها دوست دارند: دانلود برنامه رایگان،کرک،پیامک و تصویر و چیز های سرگرم کننده و با قرار دادن آن ها آمار بسیار زیادی دارید همان طور که من با قرار دادن تصاویر طبیعت کردم. 


مشتاقانه کار کنید
به عنوان یک وبلاگ نویس ، باید در انتخاب و نوشتن مطالب ، اشتیاق و حوصله داشته باشید. اگر مطالب را صرفاً برای رفع تکلیف و با بی حوصلگی بنویسید ، بازدیدکنندگان متوجه این مورد خواهند شد.


تعهد داشته باشید
ساختن یک وبلاگ موفق ، به چیزی بیشتر نوشتن چند مطلب در هفته نیاز دارد. بیشتر وبلاگهای موفق ، چندین با در روز آپدیت می شوند،البته سعی کنید این کار را در هفته دو بار  انجام بدهید چون بعد از مدتی مطلبی نمی نویسد و از سایت های معتبر کپی برداری می کنید.


زمان

 داشتن یک وبلاگ موفق و پربازدید ، نیاز  یک سرمایه گذاری بزرگ در حوزه ی زمان می باشد. باید برای نوشتن مطالب جدید و یافتن راههایی برای معرفی و افزایش ترافیک وبلاگ خود ، وقت کافی بگذارید،هر هفته راه های افزایش بازدید مختلف را پیدا می کنم و سعی می کنم کیفیت مطالبم را بالا ببرم.


اجتماعی باشید
اجتماعی بودن ، بخش حیاتی وبلاگهای موفق می باشد. وبلاگها ، در طبیعت رسانه هایی اجتماعی می باشند ، و وبلاگهای موفق ، در درجه ی اول قرار دارند من خودم در ارتباط با وبلاگ نویسی توانستم با امکاناتی که می توانم برای وبلاگم مثل بنر قرار بدهم آشنا شدم.


تمایل به یادگیری

دنیای وبلاگ نویسی مدام در حال تغییر است. بدین معنا که وبلاگ نویسان همواره به دنبال راههایی برای توسعه وبلاگ خود از طریق تحقیق  کردن می باشند.


خلاقیت
یک وبلاگ موفق باید مدام در حال رشد و اضافه کردن نوشته های جدید باشد. نوشته های جدید باید بصورت خلاقانه نگاشته شوند تا بازدیدکنندگان از خواندن آنها خسته نشده ، و به خواندن مطالب بیشتر تمایل پیدا کنند.


صبور باشید

موفقیت در وبلاگ نویسی یک شبه به دست نمی آید. خود را برای آپدیت کردن وبلاگ در یک مدت چند سال  آماده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي